Vize a mise
společnosti
Pracujeme pro ty, kteří si chtějí z marketingového menu dopřát to nejlepší. Základem spolupráce je dialog, během kterého se snažíme pochopit pravou podstatu, motivaci a cíle. Pomocí designu, videa a copywritingu se pak snažíme tyto myšlenky předat dál. Princip hloubkové analýzy aplikujeme na všechna odvětví, která tvoří základ marketingové komunikace:
1. Design a kreativita
Že musí být web pro klenotnictví elegantní a uhlazený? Nemusí. Musí být hlavně takový, aby plnil své poslání. V Dogfish se nedržíme zažitých klišé a styl zpracování vždy přizpůsobujeme dlouhodobé strategii. Pokud žádnou nemáte, rádi ji pro vás vymyslíme.
2. Obsah
Nejdřív všechno rozbijeme na úseky. Nasadíme do boje ikony, grafická vylepšení a další prvky, které udržují zájem návštěvníka. Prostřednictvím person psychologicky analyzujeme, jak budou dílo potenciální klienti hodnotit a vnímat. Je to věda!
3. Technické provedení
Při vývoji si zakládáme na výběru optimální technologie, která umožňuje efektivní správu projektu a zároveň poskytuje půdu a nástroje pro snadný vývoj v budoucnosti.
Jak toho dosahujeme
Precizní lidé v týmu
Výhodou malé firmy je, že se všichni dobře známe. Známe své silné i slabé stránky, a to z nás dělá silný kolektiv. Kolektiv lidí, kteří se vyznají v oboru a svou práci dělají s láskou a nadšením.
Technická vyspělost
Nešetříme na nejmodernějších technologicích, ať už se jedná o software nebo hardware. Dobře nabroušená sekera nám totiž umožňuje odvádět precizní práci za rozumný čas.
Orientace na cíl
Kvalitně odvedený projekt je naší nejlepší vizitkou. Proto se taky neustále vzděláváme a práci vždy podkládáme průzkumy, analýzami a především zkušenostmi z minulosti.