Atrea
Atrea je významným českým výrobcem vzduchotechniky, zaměřujícím se na řešení v oblasti větrání s rekuperací tepla. Firma s dlouholetou tradicí a globální působností chtěla modernizovat svůj digitální výstup, posílit vztahy se zahraničními zákazníky a podpořit povědomí o svých produktech.
Je nám ctí být součástí těchto změn a pomoci Atree vytvářet moderní a efektivní digitální prezentaci. Spolupráce zahrnuje modernizace webu, UX design, tvorbu landing pages, newslettery, klíčové vizuály, animovaná videa a webovou analytiku.
- UX design
- Landing page na kuchyně
- Newslettery
- Klíčové vizuály
- Animovaná videa
- Digitální kampaně
- Analytika
Původní základ webu byl již velice dobře vytvořen, nicméně potřeboval oživit grafickou podobu vizuály a na některých místech zdokonalit obsah. Proto jsme se ujali modernizace a pomohli s kreativitou a designem, který odpovídá hodnotám značky. Neustále revidujeme celkový UX design webu, abychom zvýšili uživatelskou spokojenost. Zavedli jsme logickou strukturu navigace, která pomáhá návštěvníkům snadno nalézt hledané informace. Zahrnuje například tvorbu případových studií, úpravu konverzních formulářů, produktových stránek a strukturování obsahu tak, aby efektivně prezentoval klíčové prvky. V rámci projektu jsme vytvořili vstupní stránku zaměřenou na kuchyňská větrací řešení Atrea. Stránka je optimalizována pro konverzi, přehledně prezentuje výhody produktů a zahrnuje poptávkový formulář pro snadné získání informací od zákazníků. Připravili jsme sérii newsletterů zaměřených na různé segmenty produktů, včetně kuchyňských větracích systémů. Personalizovaný obsah umožnil Atree efektivně komunikovat s různými skupinami zákazníků, zvýšit angažovanost a podpořit brand. Navrhujeme sady klíčových vizuálů, které harmonicky zapadají do celkové vizuální identity společnosti Atrea a pomáhají jasně prezentovat hodnoty a přednosti produktů. Připravili jsme také obrandované šablony pro různé typy příspěvků na sociální sítě. Vytvořili jsme několik animovaných videí, která slouží jako explainer videa pro lepší pochopení funkcí produktů Atrea. Jednoduchý a srozumitelný styl videí umožňuje zákazníkům rychle pochopit výhody produktů. Vytvořili jsme řadu tiskovin, od brožur až po specializované letáky, které zvyšují povědomí o produktech a službách firmy. Naše tiskoviny vždy zapadají do vizuální identity značky Atrea a jsou zaměřené tak, aby pomáhaly zákazníkům lépe porozumět nabídce Atrei a efektivně posilovaly branding celé firmy. Navrhujeme a realizujeme digitální marketingovou strategii. Využíváme Google Ads, LinkedIn Ads, Facebooku, Instagramu, Twitteru a YouTube, aby značka Atrea oslovila nové zákazníky po celém světě. Kampaně jsou optimalizované pro klíčové vizuály a cílený messaging, což vede k vyššímu povědomí o produktech Atrea a generuje nové poptávky. Vytvořili jsme řadu tiskovin, od brožur až po specializované letáky, které zvyšují povědomí o produktech a službách firmy. Naše tiskoviny vždy zapadají do vizuální identity značky Atrea a jsou zaměřené tak, aby pomáhaly zákazníkům lépe porozumět nabídce Atrei a efektivně posilovaly branding celé firmy. Modernizace webu: Nový design webu přinesl výrazné zlepšení uživatelského zážitku a podporuje lépe značku. UX Design: Intuitivní struktura webu a vylepšené konverzní formuláře usnadnily návštěvníkům interakci. Landing page na kuchyně: Vstupní stránka generuje výrazný nárůst poptávek po kuchyňských větracích systémech. Klíčové vizuály: Kreativní klíčové vizuály podtrhují vizuální identitu značky a podporují prodej produktů. Sociální sítě: Vizuální sjednocení příspěvků a úspora času, díky šablonám, které občas kontrolujeme a podáváme zpětnou vazbu. Animovaná videa: Jednoduchý styl videí pomohl zákazníkům snadno pochopit hodnoty a výhody produktů Atrea. Analytika: Pokročilá analytika poskytuje Atree klíčová data o chování návštěvníků a efektivitě marketingu.MODERNIZACE
WEBU
UX DESIGN
LANDING PAGE
NA KUCHYNĚ
NEWSLETTERY
KLÍČOVÉ
VIZUÁLY
ANIMOVANÁ
VIDEATISKOVINY
DIGITÁLNÍ
KAMPANĚWEBOVÁ ANALYTIKA
A OPTIMALIZACE KAMPANÍ
JAK SE NÁM TO
POVEDLO?