Konfigurace rybích farem IFFMan
Získali jsme zákazníka, který v mnoha ohledech předbíhá dnešní dobu. Jde o technologický startup IFFMan – konfigurátor automatizace pro rybí farmy. Cílem projektu bylo vymyslet a vytvořit webovou aplikaci, ve které si zákazníci vyberou řídící jednotky, měřící body a spínací technologii na pár kliknutí. Vše tak, aby byla konfigurace pro rybí farmu jednoduchá a umožnila ušetřit náklady na zpracování projektu. A hlavně byla časově úsporná pro startup i koncové zákazníky.
V projektu jsme využili většinu disciplín, kterými se zabýváme. Od výroby produktových listů, animovaných videí přes UX, vývoj a zajištění kampaní v Evropě.
- Koncept
- UX
- Copywriting
- Vývoj aplikace
- Tvorba webu
- Grafika
- Tvorba videí
LANDING
PAGE
Jednou z největších výzev projektu bylo srozumitelně prezentovat složitý produkt. To se nám podařilo s využitím wireframů a prototypů, na jejichž základě jsme vytvořili přehlednou a konverzní landing page.
VÝVOJ APLIKACE
NA MÍRU
Vyvinuli jsme praktickou aplikaci, která v několika jednoduchých krocích provází uživatele celým procesem stavby rybí farmy. Zákazník si vloží do objednávky vybrané vybavení, zadá délky kabeláže a další parametry. Díky tomu je do výroby zaslána velmi přesná specifikace, která se po revizích odesílá zákazníkovi.
KOMPLETNÍ
VIZUÁLNÍ IDENTITA
Pro celý projekt jsme navrhli vizuální identitu, která zrcadlí hodnoty a charakter značky. Základem bylo jednoduché logo, které perfektně zapadá do konceptu a hraje hlavní roli ve všech firemních materiálech.
KOMPLETNÍ
TVORBA DOKUMENTŮ
Postarali jsme se o návrh a výrobu produktových listů, datasheetů, brožur a dalších tiskovin v několika jazykových mutacích. Ve spolupráci s klientem jsme vypiplali takové představení produktů, které má styl a působí maximálně jednoduše.
TVORBA
ANIMOVANÝCH VIDEÍ
Pro aplikaci jsme navrhli a vytvořili několik animovaných videí, která pomáhají zákazníkům pochopit produkt, jeho přednosti a vlastnosti.
IZOMETRIE
Pro jednoduchost a samovysvětlující efekt jsme zvolili izometrickou grafiku, která se prolíná na webu, v aplikaci a dalších materiálech. Zákazník si tak dokáže snadno udělat přesnou představu o parametrech řešení.
TRIČKA
Naše grafika vypadá parádně také na tričkách. Jako dárek jsme vytvořili firemní trička, která mohou být příjemným dárkovým předmětem pro klienty IFFMan.
TECHNICKÉ PROVEDENÍ
CO O NÁS ŘÍKÁ ZÁKAZNÍK
„Na trhu jsme přes 30 let a páteří našeho obchodu byl vždy zahraniční korporátní segment. S Covidem jsme identifikovali výzvu oslovit i maloobchod a začali vybírat agenturu, která by naší produktovou řadu do retailu uvedla.
DOGFISH nás zaujal především historickou různorodostí projektů, které i přes svůj relativně malý tým dokázal realizovat v mimořádně vysoké kvalitě. Tím jsme anticipovali velmi kvalitní vstupní analýzu, vysoké nasazení a spolupráci s kvalitními externími specialisty, což se již v začátku naší spolupráce potvrdilo.
Agentura nás provedla celým procesem uvedení nové firemní značky na Evropský maloobchodní trh. Od návrhu a realizace webového portálu, přes množství tiskovin, „early-access“ kampaně pro naše stávající obchodní partnery, registraci domén, tvorbu a správu účtů na sociálních sítích, copywriting a překlady textů (…) až po rozdělení a spuštění „ostrých“ Google/social networks kampaní v jednotlivých zemích se zevrubným školením ve smyslu analytiky jejich průběhu.
Výstup spolupráce je skvělý, za největší přínos však považujeme získání špičkového a stabilního partnera – nejen pro naše přímé marketingové aktivity, ale i hodnocení marketingové síly našich potenciálních partnerů v rámci zamýšlených komerčních operací.“
Michael Janeček
CEO, GRYF HB s.r.o.